logs archiveIRC Archive / Undernet / #gentoo / 2006 / May / 27 / 1
HeppyCat
fwd Ash*taka
Psych
Good Morning Jessica1
HeppyCat
Psych: it's not morning
Psych
HeppyCat: not any looking for activity by me, why
Jessica1
Saluton Psych.
Close enough for me.
pinkerton
wait
wrong person
Psych
For great justice.
Autie
:)
Psych
(Action) is away: around
`Gawd`: Are you gay ?
         

pinkerton
lol
Autie
Psych is quiet :/
Psych: are you back?
Psych
yes
Wait! i mean no.
Autie
ok
wtf
Psych: gender
i'm off
night guys
Gurkan
YOU'RE off? feel these nipples!
Psych
That's a funny little cigarette.
G1dzz0r
ach my good
im teh drunk
Gurkan
kenneth
G1dzz0r
Gurkan: fuxxor off
sjk
Gurkan!
Gurkan
how's it going Svante
sjk
good .. u?
Gurkan
can i ask the audience?
sjk
sure
Psych
(Action) is away: pornography
Scorpaen
ho, biotches
theBear
HIYOOOOOOO
Scorpaen
:)
Gurkan
^_^
theBear
http://fu*king.rememberit.com.au/webcam2/ BITCHES
         

Psych
(Action) is back
That's a funny little cigarette.
theBear
(Action) stabs Psych in the back with a rusty bedpost-shiv
Psych
(Action) stabs theBear
theBear
hehehe bi**h
zaei
Bitches.
theBear
(Action) falls over some bi**hes on his way to bed
zaei
theBear: ={
pinkerton
hi zaei
zaei
Hi pinkerton.
theBear
stop being sad you skinny bi**h !
gregthekeg
hehehe
theBear
hehehe.. man did me and gus insut some people last night :)
there was this skinny guy with one of those diamond criss-cross fu*king golf shirts.. he took it off after about 30 mins of us giving him sh*t :)
zaei
pinkerton: Backlit keyboard is soooo awesome.
pinkerton
indeed
zaei
Hmmmz.
It's a lot cooler running after that update.
pinkerton
yeah?
zaei
Yeah, seems to be.
Cool enough that I can put it on my lap.
gregthekeg
HA put it on your lap huh?
zaei
Yep.
gregthekeg
your girlfriends goona get upset there mate
zaei
The hot part is all near the back, so it won't fry my balls off.
Otherwise I wouldn't ;)
theBear
hehehe
zaei
pinkerton: Do you use fink?
pinkerton
no
darwinports
ports is more gentoo like
zaei
svn?
pinkerton
no
there should be a svn client
zaei
You don't use gentoo-osx?
Where?
pinkerton
no
www.versiontracker.com
Gurkan
knickers
Psych
bob
zaei
Ooh, neat.
screen is preinstalled.
But with an annoying splash screen =/
pinkerton
?
zaei
It says stuff, and I have to hit enter after I run screen =/
pinkerton
weird
yeah it i
s
http://metissian.com/projects/macosx/subversion/
zaei
Yeah, I installed that.
pinkerton
worky?
zaei
Indeed =]
pinkerton
yay
zaei
Yep, works like a charm =]
pinkerton
yayzorz
zaei
(Action) already has terminals floating all over the place =]
OOOH.
zsh is already installed
(Action) <3 osx
pinkerton
heh
Psych
:)
Gurkan
:o)
zaei
So awesome =]
Woooot.
Gurkan
wee... do that again
pinkerton
heh
Psych
:-)
zaei
(Action) is happy
pinkerton
yay
zaei
(Action) scps .zshrc from desktop
=]
zaei@mechanum:/Users/zaei(0)%
=]
pinkerton
hehe
mini:~ tyson$
:)
Gurkan
=]
zaei
Hehehe =)
I'm theming =]
Desktop is arcanum.
pinkerton
:)
zaei
Yayayay.
(Action) has fun
Glad emacs is preinstalled too =]
pinkerton
heh
Gurkan
-_-
pinkerton
how hot is it?
Gurkan
Give it a push.
zaei
System?
Not bad.
Gurkan
i can't tell you that. narf
zaei
Is there a way to get the actual temp?
pinkerton
yes
zaei
?
pinkerton
there is a prog
wtf is the name of it
zaei
zaei@mechanum:/Users/zaei(0)% prog
zsh: command not found: prog
=]
pinkerton
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29854
coreduotemp!
zaei
Blar.
I don't want to downlad something =P
pinkerton
it's a kernel extension
zaei
I want to cat /proc/acpi/thermal_zone/THRM1/temperature =P
pinkerton
no!
zaei
27C.
gregthekeg
meh
zaei
Or 18C.
It doesn't seem to be sure.
pinkerton
thats not hot at all
i'm off to bed
« prev 1 2 3 4 next »