logs archiveIRC Archive / Undernet / #gentoo / 2006 / May / 25 / 1
Psych
GENTLEMEN! BEHOLD!
zaei
Yay pinkerton.
Psych
Uh oh, it's gridmark_
zaei
greg teh keg.
kegthegreg
PoOf.
Hey s0ulslack
Psych
ieks, G1dzz0r. poit!
G1dzz0r
wtf!
a reboot and now my spoofs dont work in ratbox!!!
Psych
What a nice man.
KAZAM.
Gurkan
(Action) twiddles thumbs
welcome back
         

Psych
uh oh, it's daveosaurus
daveosaurus
=p
bah
s0ulslack
w00t
I love making easy money :-)
daveosaurus
me too
i like it even more when it doesnt involve sex
s0ulslack
heh I rolled 350 into 1100 after taking care of a few things :-)
life is great sometimes
daveosaurus
O.o
s0ulslack
just got a few warrants to take care of and I'm a legal joe again
daveosaurus
-->sometimes<--
s0ulslack
then the real cash starts to come in :-)
daveosaurus
heh
h4x0r the police mainframes and rm any warrants =p
s0ulslack
I used to have passwords to their main NT box
lame ass PD anyway
daveosaurus
heh
i wounder if you could brute force them on a wardrive without getting arrested
s0ulslack
depends, if its a larger PD I wouldn't mess around much... if its smaller I'd go for broke :-)
daveosaurus
=p
gar... waiting for pizza sux
s0ulslack
mm, that sounds good
daveosaurus
yea, no eat and all work makes johnny a hungry boy
traumahound
you slacker bi**h. :D
er yo
ltns
s0ulslack
wanna buy a bag? hah :-p
sup
traumahound
you got kb?
s0ulslack
wrong color :-)
         

traumahound
it stick to wall like skeghetti?
s0ulslack
although some sticky icky does sound hella good right now
traumahound
drugs always better than friend... it only goes away when ain't nobody to sell it.
s0ulslack
lol
traumahound
people sh*t on ya but drugs always make ya feel good.
sh*t, ain't gonna tuck my tail.
but i'mma head outside with my 40.
s0ulslack
bastid
traumahound
its good decision.
s0ulslack
enjoy ;-)
traumahound
sh*t ain't my first.
s0ulslack
don't make it yer last either heh
traumahound
i'mma polish this one off makes 120oz.
ain't going out like that.
s0ulslack
heh
traumahound
they gonna have to fill my sh*t with charcol before i give up.
Freman
rofl: http://thedailywtf.com/forums/thread/74323.aspx
traumahound
pump it like pu**y.
cuz i do enough... ain't coming back.
ain't been on that road yet.
but they might as well suck the life from me i get there cuz i end up in ER its over.
l8r
Freman
<bi**hfest> They wanted a usage meter, so they got a usage meter, now because we charge for downloads and uploads I had to change 'downloads for the last 30 days' to 'usage for the last 30 days', less then 2 hours later they change their mind and want it to be 'data used for the last 30 days'... FFS people, it's all fkn downloads to someone!</bi**hfest>
traumahound
damn... all that makes me wanna piss. or is it the beer?
Freman
8 pin surface mount device
altho, I dowbt that's the question you're asking (c:
traumahound
8 pin? that mean its 8bit?
think i'mma lock it up with screensaver.
polish off the lager and do whatever as long as its offline.
lenox
surface mount means it's harder to solder
hehe
traumahound
sh*t hand me some keys for all i give a damn.
l8r
lenox
8 pin means it could be worse
Freman
no, because for an 8 pin device you would need at least a ground pin
so that leaves 7 pins
traumahound
like i said l8r
Freman
rdance
traumahound
i think i farted... i'mma go wipe.
Freman
for the record: if you need to wipe, it aint a fart
s0ulslack
I'd love to bang that red head on mythbusters, damn
Viza
lol everybody says that
NetBandit
4 8 15 16 23 42
Psych
hay WereW0|f
WereW0|f
yo
daveosaurus
dooo doo doo waiting
and more waiting
22:39 < traumahound> i think i farted... i'mma go wipe.
22:40 < Freman> for the record: if you need to wipe, it aint a fart
lol
traumahound
you scroll that far up?
this chick wanna argue about fcc and phone lines.
i keep tell her... call me and say "fu*k you"
see how much that costs.
daveosaurus
lol
traumahound
damn phone sex op wanna play like she knows something.
what fool called you gonna call fcc after jacking off to you?
how now this one wants to say was a cop but what they say on radio wasn't taped.
i've hooked up routers in same room.
s0ulslack
@BAc|dEv|l I had 6 chicn niggers from mcdonalds
@BAc|dEv|l err nuggets
hahah
I guess nigger flows off the tounge and fingers easier then thought :-p
traumahound
ionno sh*t about niggers.
just a few people i'd like to kill... but until laws change can't do that.
as****e wasn't logged into X
fu*k it... it only it was legal.
s0ulslack
sleepy time
l8
traumahound
yeah... its prolly good idea i do that.
Psych
lalalala.. ow! I stubbed my toe :(
hi there [Raptor]
Gurkan
[Ribs] CAPSLOCK IS AUTOPILOT FOR COOL
Autie
morn
john1008
m01n
Psych
(Action) is away: nappy time. zort!
john1008
adding mailer-daemon and postmaster to spamfilter disable me to get messages abt undelivered mail right?
Autie
no idea
john1008
i somehow need to get rid of that new spamcrap
Autie
yeah
john1008
whats the point to send me spam in kyrillic letters? i cant even read that sh*t
Autie
hehe
john1008
ha when i was young we used to take a barrel of beer sausages and steaks and went wandering today
Gurkan
(Action) is away: to sleep
Mank0r
(Action) prods zaei
you around?
have any of you tried to instsll the latest QT 4?
/usr/portage/x11-libs/qt/qt-4.1.2.ebuild
theBear
wow.. a profile out of date message... haven't seen one of those for a while
Mank0r
heh
theBear
i still wonder what happened to that release schedule that was advertised so much then never mentioned again...
Mank0r
this fu*king thing is downloading all 27mb, then telling me the md5 isa incorrect cause its expecting 9mb
and i checked alternate sources, its supposed to be 27
i'm just reverting back to the version below
theBear
just do a digest manually <grin>
i still wanna know why my gkrellm plugins won't load... o.k.. so i haven't rebooted yet, but i did emerge -pev world :)
Mank0r
i dun know where it gets the md5 from
Gridmark_
(Action) attempts to keep his anal-retentive security comments back
theBear
err.. from memory its some file in the ebuild directory
Mank0r
mmkay
theBear
less /usr/portage/sys-kernel/gentoo-sources/Manifest
Psych
(Action) is back
Pie pie pie pie. poit.
Mank0r
Gridmark: are you referring to qt security holes?
1 2 3 4 next »