logs archiveIRC Archive / Undernet / #asm / 2006 / March / 30 / 1
Bozar
hi
fruitbag
Why study computer science?
Why not just study mathematics?
What does CS offer that math doesn't?
tiocsti
a job market
dbtid
lol
good one
CS can do math & CS. most math don't seem to be too good at CS.
hard to figure
EwIck
guess that answered him
tiocsti
and people say im not helpful...
EwIck
you're not
tiocsti
yes, we already established that people say that
EwIck
shut up and do my laundry
         

tiocsti
i wasnt denying it, just reiterating that people say it
wear dirty clothes like hackers
EwIck
I'm dirty enough underneath
and I'm not a hacker
hello K
Leona_K
hi
dbtid
hi
_exe
hi (!)
Leona_K
...so
_exe
http://www.youtube.com/watch?v=d6C0bNDqf3Y&search=koala%20corra
Leona_K
...how is everybody?
_exe
Ah, nah, you don't speak Spanish.
Let me see something funny for everyone.
dbtid
i'm fine; just very tired
Leona_K
it seems to be a popular mood these days...
Int3
lo
Ingersol
hi
toro

_| _| _|
_|_|_|_| _| _| _| _|_| _| _|
_| _| _| _|_| _| _|
_| _| _| _| _| _|
_|_| _| _| _|

(Action) hums innocently to himself
Ashe`
Oh my, IRC bump mapping
toro
you know you love it.
BoR0
torororo
toro
_
| |
| |__ ___ _ __ ___ _ __ ___ _ __ ___
| '_ \ / _ \| '__/ _ \| '__/ _ \| '__/ _ \
| |_) | (_) | | | (_) | | | (_) | | | (_) |
|_.__/ \___/|_| \___/|_| \___/|_| \___/

(Action) found a new toy
VeSlaC
kaj si be BoR0
BoR0
jo jo
zaveslaj malce :)
         

VeSlaC
dojdi slobodno e kajcevo :D
BoR0
hehe
VeSlaC
abe misir
BoR0
kazi
VeSlaC
imas kanter
da te iprobam
BoR0
dobar si :)
VeSlaC
ajde be ti se stega piceto aa?
a sto kur togas si stail na www.couterstrike.com.mk
BoR0
aj ne zamaraj provincijalec :)
VeSlaC
dobro be supak togas ajde dota
BoR0
sakas na evropskiot server? eurobattle.net
odma ke igrame
VeSlaC
haha n00b
BoR0
bleh
VeSlaC
ako sakas cs odm
ako ne ke te dignam u vazduh
;D
ne najseriozno dotolku nemas cs
_exe
I had my first C class at univ.
VeSlaC
great man
_exe
It was like "main() { printf("Hola mundo\n"); }"...
"Fuck the c99".
dbtid
that's pretty sad _exe
CyberWarrior
toro
boro
VeSlaC
yea man
dbtid
anal C programmers use "int main (void) { printf ("Hello, world!\n"); return 0; }
:)
really anal ones use #includes and all that :)
Ashe`
You're dreaming if you think you'll have a C99 class
It'd already be nice if you had a proper C89 one
toro
what c99?
c89?
capoeira, you can stop touching me now.
CyberWarrior
hmm
want inet for my new server
lol
_exe
Now my class-mates think that printf's code is in stdio.h...
toro
omg, it doesnt!!!??? wtf is wrong with this world!!!
okey, ignore meh
i'm bored
veeery bored
and nuts
no
not nuts =)
Ashe`
Maybe printf's code is in stdio.h ;)
toro
just bored
i think so too, ashe.
i think all c coders are anal.
_exe
Ashe` I checked the compiler's stdio.h by hand, just in case
Ashe`
I didn't say it was in stdio.h, just that it could be there :p
_exe
Have you ever thought about being teachers?
VeSlaC
no man
_exe
VeSlaC = cracher | boro?
VeSlaC
aha
BoR0 realy wana fu*k with da hell!?
Ashe`
Man do you sound stupid when you say that
VeSlaC
man also stupid like BoR0
man u'r also stupid like BoR0
Ashe where "r u from
tiocsti
cant we all get along?
...didnt think so
toro
tiocsti: that's just boring.
chickfight!!!
VeSlaC
what do u know about BoR0
Ashe`
Reminds me the chickwithpu**y.jpg
dbtid
tiocsti: 14:48:01 <@tiocsti> cant we all get along?
14:48:06 <@tiocsti> ...didnt think so
what was that all about?
_exe
http://pdos.csail.mit.edu/scigen/ ***weird***
tiocsti
scroll up more
dbtid
tiocsti: i don't get messages from toro
i've had him on ignore since i saw him spew
Ashe`
He was not talking
dbtid
ok
then it was ves*
whetever then
« prev next »